Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
11 вересня, середа

Художній керівник і директор Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва Петро Качанов розповів у ефірі Радіо Культура розповів про ребрендинг, ремонт, а також про новинки майбутнього сезону оновленого театру Kyiv Opera Theatre.

Програма:
Ліра

Ведучі:
Наталія Попудрібко Наталка Писанка


Назва Kyiv Opera Theatrе (Київська опера) прийшла як продовження реформ Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. Цей театр розташований на Контрактовій площі Києва. Спочатку він розробив новий логотип, також оновили інтер'єр і попрацювали над сценічним ростом.

"Ми зробили це (перейменування - ред.) тому що театр, якому вже досить багато років, на мою думку, має незаслужене позиціонування. Тому що в цьому театрі є повноцінні оперна трупа, оркестр, повноцінна балетна трупа, хор. І чомусь до цього моменту він називався "музичний театр" або його ще називали "дитячий театр". Чомусь ніхто його не називав Київський театр опери і балету, а він насправді таким є", - говорить Петро Качанов.

Офіційну і таку довгу назву театр не змінює. "Київський муніципальний академічний театр опери балетудля дітей і юнацтва" - у цій назві, за словами Петра Качанова, є все, що тільки може бути, але немає основного - немає такого позиціонування, щоб всі могли зрозуміти, куди вони приходять. Натомість назву "Київська опера" вирішили обрати з огляду на те, що вона коротка, влучна і, що найголовніше - вона абсолютно чітко і правдиво відповідає тому, в який театр люди прийдуть.

"Я нещодавно прочитав у блогах і навіть у публікації журналу, що в театр нецікаво ходити, тому що там погані туалети. Це правда, але з нинішнього сезону в нашому театрі будуть шикарні туалети. Але я не запрошую всіх на туалет, це жарт", - іронізує Петро Качанов.

Він розповідає, що в театрі відбулись ремонтні роботи, крім нових вбиралень, у залі встановлено нові крісла, зал оновлено, а на вечірніх виставах буде працювати буфет.

"Але що б ми не робили з туалетами, буфетами і всім іншим, якщо у нас на сцені не буде нічого цікавого, то це не допоможе", - вважає керівник театру і запевняє, що "глядацький комфорт" почали реформувати зі сцени.

Ребрендинг особливих коштів не потребував, театр справився з ним власними зусиллями, водночас ремонт вдалося реалізувати завдяки допомозі КМДА.

Такого бюджету цей театр ніколи не отримував - майже 5 млн гривень, яких вистачило і на ремонт, і на встановлення нових систем звуку та освітлення.

Сезон у Київській опері відкривається 19 вересня виставою "Весілля Фігаро".

За словами Петра Качанова, в постановці Київської опери ця вистава виглядає надзвичайно сучасно, і її, попри всю популярність, важко буде впізнати. "Весілля Фігаро" - це еротичний трилер. Обіцяють у театрі також більше вистав з українською мовою виконання.


Концертна організація: Київський муніципальний академічний театр опери та балету для дітей і юнацтва
Джерело: UA:Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
101221_022.jpg