«Оперний феєрверк» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Оперний феєрверк»
Маслаков Андрій
Бортник Сергій
«Оперний феєрверк»
Зіркові учні Галини Дуденкової продемонстрували майстер-клас у Національній філармонії
30 жовтня 2014, четвер
Поширити у Facebook

На сцені замість піротехніки — висока техніка вокалу; замість вогняних спалахів — іскрометне різнобарв’я світового класичного оперного репертуару; замість «ура!» — захоплені «браво!» після кожного виконаного твору. Третій концерт із циклу «Оперний феєрверк» із надзвичайним успіхом пройшов у Колонному залі ім. Лисенка. Біля рояля знов зібрала свій клас — солістів опери та філармонії — концертмейстер Національної опери України, чудова піаністка Галина Дуденкова.

У творчій співпраці зі співаками, під делікатним керівництвом режисера Ірини Нестеренко, з дотепними коментарями Світлани Корецької, народилася програма концерту, яка феєрично пронесла слухачів крізь часи, стилі та географію виконаних арій, дуетів, демонструючи невичерпне багатство царини класичного вокалу.

ОДИН ІЗ ГЕРОЇВ ВЕЧОРА — БАРИТОН АНДРІЙ МАСЛАКОВ / ФОТО ГЕННАДІЯ ГЛАВИЦЬКОГО

Панував неперевершений у створенні веселого настрою Моцарт: у виконанні Алли Родіної (сопрано) та Андрія Маслакова (баритон) дует Церліни і Дон Жуана набув статусу взірцевого спокушання; арія Лепорелло, слуги Дон Жуана, сама по собі весела, в акторській інтерпретації того ж таки Маслакова примушувала публіку не раз вибухати сміхом упродовж виконання; Марія Березовська (мецо-сопрано) — невірна в коханні Дорабелла з опери «Так чинять усі жінки» — примусила похвилюватися свого кавалера Гальєльмо, але Андрій Маслаков не дав своєму героєві втратити рівновагу — сцена примирення не залишила сумнівів у тому, що жоден із коханців не покаявся всерйоз.

Не обійшлося й без оперних злодіїв: аріозо мстивої чаклунки Ортруди («Лоенгрін» Р. Вагнера) у виконанні Марії Березовської, а також арія тюремника Пізарро («Фіделіо» Л. Бетховена) примусили стискатися від жаху серця слухачів.

Та після вокальних драм знов і знов поверталися до веселого репертуару, так само, як життя вимагає повернення до позитиву, попри всі негаразди. І тут сталася у пригоді музика Сергія Прокоф’єва, сцену зваблення бантиком грізної Кухарки з опери «Любов до трьох апельсинів» у виконанні С. Бортника і В. Колибаб’юка; і Леонард Бернстайн, комічний дует із мюзиклу «Кандід» заспівали і зіграли little, little women А. Родіна і М. Березовська. А завершальним «вибухом» цього вишуканого вокально-акторського дійства-феєрверку стала «Пісня про блоху» Модеста Мусоргського, розкладена на голоси та ролі Василем Колибаб’юком і неперевершеним гумористом від вокальної сцени Андрієм Маслаковим! Після знаменитого рефрену «ха-ха» зал вдячно потонув у оваціях, а артисти залишили публіку в очікуванні продовження улюбленого циклу.


Автор: Лариса Тарасенко
Виконавці: Андрій Маслаков, Сергій Бортник
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета "День"



Інші:

VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
"Пролегомени до опери": у Києво-Могилянській Академії відбувся унікальний музичний перформанс
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
40.gif