Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Навіщо сучасній людині класичне мистецтво? Як його вивчення впливає на креативність мислення?
8 серпня 2017, вівторок

Відповісти на ці запитання спробуємо разом з директором освітніх програм Культурного проекту Галиною Григоренко. Саме історії класичного образотворчого мистецтва і класичної музики присвячені два нових курси проекту.

Галина Григоренко говорить, що українці є частиною європейської цивілізації, тому нам має притаманне прагнення до знання класичного мистецтва.

«Наскільки не була б віддалена ця класика від нас, вона про нас, про нас теперішніх. І ми там знаходимо пояснення тому, хто ми, яке наше місце, яке наше призначення і куди ми рухаємося.

Креативне мислення — це один такий аспект, що нам дає вивчення як класичного мистецтва візуального, так і класичної музики.

Вивчаючи класику, ти безпосередньо дотикаєшся до досвіду людства, який проходить через тебе.



На жаль, в Україні класичне мистецтво та класична музика не присутні в загально освітньому дискурсі, воно є лише у спеціалізованому вузькому направленні. І тому дорослі люди, коли відчувають культурний голод, коли вони подорожують, ходять по музеям із закритими очима, тому що вони не розуміють, про що ця картина, які символи художник в неї вклав, як відрізнялась роль художника епохи Бароко і епохи Відродження, як це все призвело до того, які ми є зараз.

Проте, скільки б не було „залізних занавісів“, ми є частиною європейської цивілізації. Тим більше, Україна не завжди була відділена, в період бароко ми були такою самою європейською державою, як в Парижі, як Австро-Угорщина.

Все це можна відкопати в своїх генах, в своїй культурі, і не відчувати свою меншовартість», — говорить Галина Григоренко.


Автор: Алла Торчанська
Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

Джазовий бандурист, одесит Георгій Матвіїв: Батькам сказали, що у мене нема ні слуху, ні голосу
«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine