Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Навіщо сучасній людині класичне мистецтво? Як його вивчення впливає на креативність мислення?
8 серпня, вівторок

Відповісти на ці запитання спробуємо разом з директором освітніх програм Культурного проекту Галиною Григоренко. Саме історії класичного образотворчого мистецтва і класичної музики присвячені два нових курси проекту.

Галина Григоренко говорить, що українці є частиною європейської цивілізації, тому нам має притаманне прагнення до знання класичного мистецтва.

«Наскільки не була б віддалена ця класика від нас, вона про нас, про нас теперішніх. І ми там знаходимо пояснення тому, хто ми, яке наше місце, яке наше призначення і куди ми рухаємося.

Креативне мислення — це один такий аспект, що нам дає вивчення як класичного мистецтва візуального, так і класичної музики.

Вивчаючи класику, ти безпосередньо дотикаєшся до досвіду людства, який проходить через тебе.



На жаль, в Україні класичне мистецтво та класична музика не присутні в загально освітньому дискурсі, воно є лише у спеціалізованому вузькому направленні. І тому дорослі люди, коли відчувають культурний голод, коли вони подорожують, ходять по музеям із закритими очима, тому що вони не розуміють, про що ця картина, які символи художник в неї вклав, як відрізнялась роль художника епохи Бароко і епохи Відродження, як це все призвело до того, які ми є зараз.

Проте, скільки б не було „залізних занавісів“, ми є частиною європейської цивілізації. Тим більше, Україна не завжди була відділена, в період бароко ми були такою самою європейською державою, як в Парижі, як Австро-Угорщина.

Все це можна відкопати в своїх генах, в своїй культурі, і не відчувати свою меншовартість», — говорить Галина Григоренко.


Автор: Алла Торчанська
Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
Наталя Пасічник: «Україна — це не лише фолк»
Ірина Френкель: «Радію тому, чого я… не досягла»
«Виступити на сцені зі симфонічним оркестром для школяра велика честь»
Зоряна Кушплер: "Даліла написана просто для мене"
Яна Кухарук: «Цікаво вчитися у приїжджих диригентів»
Михайло Сосновський: «Львівська філармонія живе у швидкому музичному темпі»
Валерій Соколов: "У Львові шалене музичне життя"
Українська класична музика має високий рівень якості, — Мирослав Скорик
Як звучав Тернопіль минулого століття
"Мовчазний голос" українського композитора Василя Барвінського зазвучав у Німеччині
"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
Ліричний тенор без «фактури». Люди йшли «на Білинника»...
«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове