Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Півненко Богдана
Олійник Леся Степанівна
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
6 лютого, четвер
Поширити у Facebook

Свій моторошний «танок смерті» Юлій Мейтус присвятив пам‘яті 100 тисячам розстріляних у Бабиному Яру…

Як трагічне відлуння нинішньої жорстокої війни, прозвучала ця музика у виконанні славетної Богдани Півненко й яскравої піаністки Анни Хмари. Також, як нагадування планетарної трагедії другої Світової сприймались грізні образи фортепіанних прелюдій Бориса Лятошинського, написаних ним у 1942-1943 роках. У тому ж, скорботно-драматичному регістрі звучала Чакона Валентина Сильвестрова, що її композитор присвятив Й. С. Баху вже у наш час.

Упродовж двох годин (без перерви), «на одному диханні» дует харизматичних музикантів розгорнув у просторі старовинного маєтку в центрі Лондона грандіозну, 110-річну панораму української музики, простежуючи її історичні щаблі: - із зародження модерної композиторської школи, розпочатої Рейнгольдом Глієром і його учнем Борисом Лятошинським, ніжним романтиком Віктором Косенком і «курбасівським» Юлієм Мейтусом, продовженим потужною неофольклорною хвилею у творчості Мирослава Скорика, Євгена Станковича, Левка Колодуба та легендарним представником «Київського авангарду» Валентином Сильвестровим.

Звісно ж, концерт завершила знаменита «Мелодія» Скорика, яка, наче аркою з‘єднала його початок - Мелодію Лятошинского. (Про рівень віртуозного виконання, художню майстерність, енергетику зайве говорити, навіть з мого відеозапису все це чується).

І треба було бачити-чути та відчувати реакцію й напружену увагу вдячної аудиторії!

Те, що відбулось, не вкладається в рамки традиційного концерту: розгорнуту «наживо» антологію української музики, креативна, як завжди, Богдана Півненко супроводжувала (англійською мовою!) влучними анотаціями про кожний твір.

Очевидно, саме в такому «жанрі», який поєднує щонайвищий емоційний тонус виконання музики та просвітницьке слово про неї, є найбільш дієвим, аби «відкрити вуха й очі» публіці, яка вперше слухає невідому їй українську музику!

Творче, талановите дійство, що відбулось, абсолютно органічно доповнило весь масив сучасного українського мистецтва і громадської культури, що їх вже втретє презентують Kyiv Art Sessions у Великій Британії.

Браво музикантам!

Браво «Сезонам»!












Автор: Леся Олійник
Виконавці: Богдана Півненко
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Діячі мистецтв: Леся Олійник



Інші:

«Любов Данаї» у Баварській опері
В Одесі відбудеться благодійний концерт "Ода стійкості": диригент - діючий штурмовик
Одеська національна опера вперше виступила в Японії
«Макбет» як інтерактивний перформанс
Дух Маріуполя незламний
У Варшаві відбувся концерт Ukrainian Freedom Orchestra до третьої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну
"Ода стійкості" у Запоріжжі: унікальний концерт у нашому місті
У Києві відбулася прем’єра унікальних музичних творів на підтримку 5 штурмової Київської бригади
Концерт-Реквієм у… Харківському метрополітені
У Кропивницькому відбувся вечір пам'яті, приурочений героїчному спротиву України російській агресії
У Миколаєві черговий аншлаг на концерті камерного оркестру Ars-Nova 
«Схід Опера» святкує ювілей
«Цілуй мене, Кет! або Приборкання норовливої» - позитивні емоції гарантовані!
Нова адаптована версія «Паяців» Р.Леонкавалло у Харкові
БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
4.jpg