|
Національний камерний ансамбль «Київські солісти» завершив 19-ий сезон виступом у Національній філармонії з новим диригентом Дмитром Яблонським
16 червня 2014, понеділок
Поширити у Facebook
У програмі, яку представив публіці Національний камерний ансамбль «Київські солісти», звучали симфонії № 9 до-мажор і № 10 сі-мінор Мендельсона-Бартольді, написані в 1823 році, п'ять п'єс для скрипки з оркестром Чайковського та Брандебургський концерт Баха. Партер був заповнений, незважаючи на те, що літо вважається «несезонними» для відвідування Філармонії. Публіка прийшла з квітами.
"Для мене було найважливішим знайти характер для кожної з п'яти п'єс Чайковського. На перший погляд, його інтонації повторюються з твору в твір, можна дізнатися його стиль. Я всією душею віддалася змісту, глибині цієї музики. «Мелодія» в цьому контексті найсвітліша п'єса, дуже хотіла нею почати, щоб вона була натхненною прелюдією. «Меланхолійна серенада» для мене найтрагічніший твір, можу присвятити його стражданням, які переживає людина. Третя п'єса «Скерцо» досить оптимістична: середина - маршеобразна, а заключна частина - запальна. «Роздум» - центральний твір у п'яти п'єсах, тут багато філософського. Укладає «Вальс-скерцо» - свято для будь-якого скрипаля, вишукане, світле, яке кружляє у ритмі», - зазначила солістка «Київських солістів», скрипалька Мирослава Которович.
Вона також додала, що Бах - це одна з вершин музичної мови, а музика Мендельсона і Чайковського знаходиться на одній емоційній хвилі.
Підготувати програму Мирославі Которович допоміг її вчитель, скрипаль Борис Громов, а грала вона її вперше з новим диригентом "Київських солістів" Дмитром Яблонським, які мають світову популярність.
«Це перший мій досвід виконання з Дмитром Яблонським. Це той випадок, коли добре працюється під час концерту», - сказала скрипалька.
В свою чергу художній керівник національного камерного ансамблю Наталія Дущенко розповіла, як пройшов 19-тий сезон «Київських солістів».
«Більш, ніж вдало, відбулися всі концерти. Скасували тільки кілька у березні в Москві у зв'язку з ситуацією, що склалася. Почали працювати з Дмитром Яблонським, це нам професійно і творчо цікаво, тому що він сам струнники і говорить однією мовою з музикантами. Це не просто дає професійний ріст, а й розширює творчий діапазон. У проекті в квітні 2015 року хочемо здійснити постановку в концертному виконанні Генделя «Орфей», - зазначила вона.
Н.Дущенко також додала, що на концертах за останній час дуже змінився глядач. За її словами, приходить дуже багато молоді, технічної інтелігенції, викладачів.
Дмитро ж Яблонський в свою чергу розповів ГолосUA, що приїхав до Києва за порадою своєї мами, відомої піаністки Оксани Яблонської, а диригує українським оркестром з посмішкою і радістю від роботи.
Автор: Олена Грудзинська
Колективи: Національний камерний ансамбль "Київські солісти"
Диригенти: Дмитро Яблонський
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: ua.golos.ua
|