Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Ходакова Тамара Анатоліївна
Пірієв Олександр Валерійович
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці

Розмова про легендарну постать - оперну діву Євгенію Семенівну Мірошниченко.
7 червня, п'ятниця


Про секрети її голосу і про те, як можна було потрапити в клас до оперної діви розповіла її учениця Тамара Ходакова в ефірі Радіо Культура в програмі Імператив.

Ведучій:
Олександр Пірієв




- Чи можна навчити так передавати голосом? Чи таки божий дар, якому треба зробити огранку, як то кажуть?

Мені здається, у випадку з Євгенією Семенівною, це таке унікальне поєднання. Це, звісно, божий дар. Такі люди народжуються раз на 100 років.
Унікальний дар, унікальний тембр, унікальний діапазон, унікальна доля, якапотім вилилася в її голос. Ну, і звісно, фантастичний, геніальний викладач, професор Марія Едуардівна Донець-Тессейр до якої Євгенія Семенівна мала щастя потрапити. Яка прийняла цю дитину, виростила, виховала, навчила і відправила в світ.

- Яким чином можна потрапити в клас до оперної діви?

Знову ж таки скажу, має бути поєднання. У вас може бути фантастичний голос, багатий, великий, красивий, великого діапазону, але якщо у вас немає характеру і в вас немає, що сказати людям - на жаль, нічого не вийде. Але, ви можете мати скромніший голос, не такий великий, може бути, цікавого тембру, але якщо щось буде в душі, в очах - все буде добре.

Я пишаюся тим, що вчилася в такого вчителя. І вона дійсно навчила багатьох.

Ми рахували: майже сто учнів виховала Євгенія Семенівна. І більша частину, мабуть, процентів 90 лишился в професії. Це дуже великий процент.

- Яка була людина Євгенія Семенівна, коли її ніхто не бачив?

Надзвичайно м'яка, тепла. Насправді, це була така маленька дівчинка.

Розкажу такий секрет. Коли приходила до неї додому, то часто її можна було побачити з двома хвостиками. Це було тепло, дуже якось по рідному, по сімейному, дуже близько.

- Євгенія Семенівна давала ж не тільки школу, вона давала розуміння правильності або, скажімо так, тої старої школи, яку не можна просто пояснити тільки словами? Вона все ж таки на уроках демонструвала, як це має бути інтонаційно голос?

Так, насправді вона до останнього дня все показувала голосом. Вона не навзяувала. Вона спочатку пояснювала, вона давала зробити щось дитині самій, якщо не виходило - вона тільки тоді показувала.

Повний ефір можна послухати за посиланням



Виконавці: Тамара Ходакова
Музикознавці: Олександр Пірієв
Концертна організація: Національна суспільна телерадіокомпанія України
Джерело: UA:Українське радіо



Додати: Share on Facebook




Інші:

Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
«Українська музика – це моя ідея фікс»
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Піаністка- вундеркінд Христина Михайличенко розповіла про конкурсну діяльність та новий сольний альбом
Інколи люди не розуміють класичну музику через невдале її виконання — Стелла Красовська
Диригент Володимир Сіренко
Українка з Перемишля здобула місце на сцені Цюрихської Опери
Кшиштоф Пендерецький: «Найдосконаліша, найчистіша музика для мене та, де звучить людський голос»
Сам собі оркестр: вінничанин виготовляє інструменти з усього світу за описом з інтернету
Співати може кожен. Чому франківці плачуть у вокальній школі «Lika Music»
25 років на Волині: організатор міжнародного фестивалю про повернення «райського куточка» світового класика
От хора к театру
Вікторія Лук'янець: "Про мене кажуть: "Трудоголік, залізна конячка". Усе здобувала своїм талантом і важкою працею"
"Ти щаслива людина, якщо можеш займатися улюбленою справою" - скрипаль-віртуоз Олександр Божик про концерт в Івано-Франківську та свою творчість
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
16.jpg