Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
28 травня, понеділок

Цими днями в Одеському національному театрі опери та балету відбулася вистава Дж. Пуччіні «Богема», диригував якою наш гість — головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський, запрошений адміністрацією закладу в рамках культурного обміну.

— Запрошувати диригентів з інших театрів, які готують постановки, є звичною практикою. Для нашого колективу це можливість відчути новий стиль диригування, попрацювати з новою людиною, побачити і відчути виставу по-новому. Для гостей — це непересічна нагода зануритися в новий для себе колектив, познайомитися і поєднатися з ним на короткий час, відчути драйв експерименту, — розповідає помічник директора Одеського оперного Людмила Сергійчук. — Хоча «Богема» — це і не прем’єрний спектакль, запрошений диригент привносить у його палітру нові відтінки і новаторські акценти.

Володимир Врублевський із захопленням ділиться власними відчуттями від спільної роботи з одеським колективом:

— У мене таке враження, що тут усі абсолютно щасливі. Люди люблять свою роботу, у колективі позитивне ставлення одне до одного, до нових людей, повна самовіддача на репетиціях. Ніхто не співає упівголосу, не грає у «півсмичка». Окрім того, нова режисерська команда вносить грамотні правки, і постановка повністю відповідає музичному матеріалу, допомагає розкрити і донести драматургію опери...

Диригент зізнався, що Джакомо Пуччіні — один з його найулюбленіших композиторів:

— Його творчість настільки глибока, що, готуючись до спектаклю, я постійно відкриваю для себе нові й нові барви цієї прекрасної музики, нові акценти. У Пуччіні навіть паузи дуже значущі... Я дуже люблю диригувати, адже музика, що народжується в цей єдиний момент — неповторна... Як писав Й.С. Бах, «Музика лише тоді має право називатися музикою, коли вона очищає душу і прославляє Бога...», а музика Дж. Пуччіні саме така...

Володимир Врублевський лише кілька років живе і працює у Києві. Його долю, як і долі мільйонів українців, змінила війна. Закінчивши Донецьку консерваторію, він тривалий час працював у тамтешньому театрі опери та балету, але у 2014-у довелося залишити театр і разом з іншими музикантами виїхати з міста...

— Чи працює нині Донецький театр опери та балету, відомий за мирних часів і своїм потужним колективом, і значущими оперними та балетними постановками? — запитую маестро.

— Так, працює, спектаклі іноді відбуваються, але... Усі видатні музиканти, основний склад театру, виїхали з Донецька і виступають по всьому світу. Тому диригувати оркестром, виконувати сольні партії змушують тих артистів хору та оркестру, які не змогли виїхати через обставини...

— А як склалася доля опери Ріхарда Вагнера «Летючий голландець», яку в 2014 році колектив Донецького оперного привозив і до Одеси у рамках всеукраїнського туру? Чи збереглася вона? Це ж була видатна новітня постановка, зроблена у співпраці з німецькими музикантами. Чи продовжує вона йти у театрі?

— На жаль, цієї постановки вже не існує... Як через колектив, що там працює і якому вже не під силу такі складні речі, як опера Вагнера, так і через відсутність декорацій — у складське приміщення Донецької опери, де зберігався новий, розкішний, багатий реквізит «Летючого голландця», потрапила бомба...

Війна не щадить ні людей, ні високе мистецтво. Але дає відчути і швидкоплинність життя, і цінність його прекрасних моментів. І, мабуть, саме тому на «Богемі» в Одеському оперному, диригував якою Володимир Врублевський, був повний зал.


Автор: Ольга Філіппова
Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
Концертний зал: Концертний зал Одеського Національного академічного театру опери та балету
Джерело: Чорноморські новини



Додати: Share on Facebook

Інші:

Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
      © 2008-2018 Music-review Ukraine