“Концерт для гобоя з оркестром” | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
“Концерт для гобоя з оркестром”
Поліщук Тетяна
Фроляк Богдана
“Концерт для гобоя з оркестром”
розповідає композиторка Богдана Фроляк
1 вересня 2023, п'ятниця
Поширити у Facebook

Про свій новий твір розповідає Music-review Ukraine відома композиторка Богдана Фроляк




10 вересня, в рамках фестивалю «9. Дні української музики у Варшаві», в атріумі офісної будівлі SENATOR гратиме Ігор Лещишин (гобой) разом із вокальним секстетом proMODERN та Симфонічним оркестром Вроцлавської філармонії NFM під орудою Романа Реваковича.

Відбудуться прем’єра “Концерту для гобоя з оркестром” Богдани Фроляк. Соло виконуватиме Ігор Лещишин (Вашингтон, США).

- Пані Богдано, коли був написаний твір? Що вас надихнуло на його написання?

-Твір був написаний у 2022 році на замовлення українського гобоїста, соліста та концертмейстера Вашингтонської Національної Опери Ігоря Лещишина.

- На фестивалі “9. Дні української музики у Варшаві” концерт виконуватиме Ігор Лещишин (Вашингтон, США). Ви з цим музикантом вже співпрацювали?

-Це перша моя співпраця з Ігорем Лещишиним.

- “Серцем“ фестивалю є маестро Роман Ревакович. Як ви познайомилися з ним?

-З Романом Реваковичем я знайома з часів перших "Контрастів" у Львові, одним з засновників й організаторів він був. Також брала участь в "Днях української музики у Варшаві", організатором і промоутером є Роман.

На цьому фестивалі Ревакович здійснив не одну мою прем'єру, як диригент, а також і в Україні. Серед недавніх виконань - Симфонія-реквієм "Праведная душе" на вірші Тараса Шевченка в залі Варшавської філармонії.

До слова, це вже третє його виконання цього твору, два попередніх відбулися в Національній філармонії України та в Хмельницькій обласній філармонії. Роман неймовірно гарно "чує" цю музику і інтерпретує її...

- Чи плануєте приїхати на прем’єру у Варшаву?

-Так, я буду на прем'єрі у Варшаві.

- Коли в Україні почують цей ваш твір?

-Попередньо прем'єра “Концерту для гобоя з оркестром” планувалась у Львівській національній філармонії ім.М.Скорика, та через війну і неможливість соліста приїхати до Львова зараз прем'єра відбудеться у Варшаві.


Та ми не полишаємо ідеї української премʼєри концерту, коли буде така можливість.


Автор: Тетяна Поліщук
Композитори:Богдана Фроляк
Діячі мистецтв: Тетяна Поліщук



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
2.jpg