Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Безсмертна Ольга
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині
25 жовтня 2011, вівторок
Поширити у Facebook

Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга БезсмертнаПереможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга Безсмертна в інтерв’ю Deutsche Welle про свій несподіваний успіх та про те, чому її перемога може мати сумні наслідки для України.

Вітаємо! Перше запитання традиційне – що ви відчули, коли журі оголосило про вашу перемогу в фіналі співочого конкурсу «Нові голоси», який відбувся 22 жовтня в німецькому місті Ґютерсло?

Ольга Безсмертна: Звичайно, сльози на очі навернулися. Не сподівалася, але дуже приємно було. Дякуючи Господу, що він почув мої молитви і здійснив мою мрію…

- …Тобто перемога стала несподіванкою…

- …Так, це була велика несподіванка. Я за натурою дуже критично до себе ставлюся. Можливо, це неправильно, мені всі так кажуть. Навіть мій педагог казав мені, що не можна так займатися «самоїдством». Але я не можу себе змінити, на жаль, ніяк (сміється). Тому не сподівалася зовсім на такий результат.

- Який момент був найважчим – підготовка чи сам виступ на конкурсі?

- Підготовка – ні. Але сам конкурс, звичайно, важкий, тому що майже кожного дня були репетиції від другого туру. В такому режимі дуже важко працювати, тим паче, що ти нервуєш і хочеш зробити якнайкраще. Енергетичне перевантаження було, але нічого, я відпочила і мені краще.

- Що ця перемога означає для вашої кар’єри?

На конкурсі «Нові голоси»
- Я думаю, що це буде стартом для кар’єри. Я сподіваюся, що підуть пропозиції. Це моя мрія – працювати в Європі, на жаль, не в Україні. Хотілося би тут, звичайно, працювати. Але тут немає такої можливості для розвитку мистецтва, моєї творчості. Звичайно, хочеться десь працювати в Європі, тому що хочеться співати, хочеться робити людям якнайкраще; людям, які люблять мистецтво і шанують його. Хочеться реалізувати себе.

- Чи є вже конкретні пропозиції?

- Ні. Єдине, що маю, це пропозицію поїхати в Росію в Михайлівський театр. Але я вже там була до конкурсу, співала виставу.

- До Німеччини є бажання поїхати?

- Звичайно. Куди саме поїхати, не знаю (сміється). Як вийде, але хотілося б. Це вже другий конкурс у Німеччині, на якому я посідаю перше місце.

- Українські співаки та співачки, такі як ви, дуже популярні за кордоном. На батьківщині зовсім інша ситуація. Чим пояснити те, що в Україні є сильна школа співу, яка, однак, існує на межі суспільної уваги?

- Трошки іншим «хворіє» наша Верховна Рада. Якось не до цього, на жаль. Я викладаю зараз у консерваторії. Я отримую такі гроші, що я соромлюся сказати, скільки це. Але викладання – це дуже тяжка праця. Звичайно, мені хочеться реалізувати себе як співачку, зробити кар’єру, а потім, можливо, викладати.

Хоча я не можу сказати, що мені це не подобається. Навпаки, мені це дуже подобається. Я сама багато чому вчуся зі студентами. Але уряду зараз не до нас, на культуру виділяється мало коштів… Хочеться працювати, а не марнувати себе в чотирьох стінах і отримувати копійки.

- Тобто ваша перемога на конкурсі в Німеччині – це не тільки хороша, а й «погана» новина для України. Вона означає, що тепер ви можете поїхати працювати за кордон, а Україна може втрати вас як співачку…

- Так. На жаль, дуже прикро, але всі їдуть, і я не розумію, чому наша влада не може нічого зробити, щоб тут, в Україні, щось було… Звичайно, не хочеться їхати звідси, коли тут народився, тут живеш, тут уже стільки всього маєш.

Але коли їдеш на конкурс чи кудись виступати, дивишся, наскільки можна реалізувати себе і наскільки людям це потрібно. А тут, в Україні, нікому це не потрібно, і ніхто на тебе не звертає уваги. Хочеться робити своє діло, яке ти любиш, хочеться дати людям свій спів і знати, що вони з задоволенням послухають і прийдуть ще раз.


Автор: Роман Гончаренко
Виконавці: Ольга Безсмертна
Джерело: Deutsche Welle



Інші:

Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
110816_055.jpg