Малер, кава та мода | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Малер, кава та мода
Бахрітдінова Ксенія
Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Дядюра Микола
Малер, кава та мода
15 вересня 2017, п'ятниця
Поширити у Facebook

10 вересня у Національній опері України відбулася концертна прем’єра – Густав Малер, Симфонія № 2 «Воскресіння» – у виконанні симфонічного оркестру та хору Національної опери України. Диригент - Микола Дядюра. Солісти: Ксенія Бахрітдінова та Зоряна Кушплер. Саме із Зоряною, наразі солісткою Віденської опери, Наталія Писанка поговорила, зокрема, про прем’єру, професійні мрії та моду.
 
Після концерту ми зустрілися у затишній кав’ярні в центрі Києва.

- Багато хто каже, що не встигаєш видихнути, а симфонія вже завершилася. Музика Малера взагалі дивовижна: грандіозна за задумом і водночас проста. Але ж стільки копіткої праці – і лише півтори години на сцені. Це ж не репертуарна вистава, яку можна повторити багато разів під час сезону, – каже Зоряна.

У автора виникли асоціації зі спортивними змаганнями. Схоже у фігуристів: відкатали коротку і довгу програми тривалістю приблизно сім хвилин, а скільки за тим тренувань!

– Упродовж багатьох років, – підхоплює Зоряна. – Але один мій викладач казав: краще рік праці і п’ятнадцять хвилин тріумфу, аніж рік провештатися та отримати п’ятнадцять хвилин сорому. Щодо прем’єри, то це дійсно велика подія. Мушу віддати належне Миколі Дядюрі, це людина титанічної праці. Всі репетиції він проводив надзвичайно цікаво, точно.

Голос співачки теплішає, коли вона розповідає про Романа Кофмана, якого бачила в залі під час концерту.

- Ми працювали разом в Бонні, у 2001-му. З того часу я мріяла знову виступити під батутою цього диригента. Сподіваюся, це вдасться. Власне, березні 2018-го року у Національній філармонії України заплановано концерт за участі Зоряни.





Якось непомітно наша розмова торкнулася модних тенденцій. Зоряна у захваті від стильних, вишуканих жінок: «Я сама дуже люблю моду, стежу за подіями, але не женуся за відомими марками. Можу собі дозволити дорогу фірмову сумку, але не бачу сенсу. Стиль – не в цьому»

Наша розмова тривала не більше двадцяти хвилин – Зоряна зізналася, що любить лаконічність і змістовність. На прощання ми побажали одна одній успіхів. Чекатимемо березня наступного року, аби знову почути та побачити Зоряну на київській сцені.




Автор: Наталія Писанка
Фото: Олена Чернінька
Колективи: Симфонічний оркестр Національної опери України ім. Т.Г. Шевченка
Виконавці: Ксенія Бахрітдінова
Диригенти: Микола Дядюра
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: За матеріалами прес-релізу



Інші:

Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
      © 2008-2024 Music-review Ukraine