Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Ільків Андрій
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
17 березня 2018, субота
Поширити у Facebook

Гість UKRLIFE.TV - український музикант, трубач, педагог, соліст Національного будинку органної та камерної музики України Андрій Ільків. Він розповів про стан речей у сучасному українському музичному мистецтві та в музичній освіті, а також в культурному житті України в цілому.

"Що стосується саме музичної і саме культурної освіти, то тут питання є велике. Ми всі пам'ятаємо початок 90-х років, коли фактично вся основна еліта країну покинула. Зараз у нас відбувається дещо подібне: величезна лавина музикантів залишає нашу країну. Але тут є ще один важливий фактор, про який зараз не прийнято говорити... Зараз музичну освіту дуже сильно прив'язали до матеріальної основи...", - вважає Андрій Ільків.

Андрій Ільків поділився власним баченням того, як Україні подолати цю кризу.

"У нас люди чомусь бояться зізнатися самим собі в правді: ми знаходимося певною мірою на дні. Я не бачу куди глибше можна впасти. Якщо у нас в [Національному] будинку органної та камерної музики знаходиться в репетиційних аудиторіях два інструменти, які не просто старі, а такі, наче після війни. Це жахливе явище - а це ж Національний будинок! Коли ми знаходимося на такому дні, це в мене якоюсь далекою мірою вселяє оптимізм, оскільки це дно можна розцінювати як певну платформу для старту. Якщо люди, які знаходяться у нас при владі... знайдуть в собі сили для того, щоб [це] визнати, тоді в нас буде перспектива старту, то власне стартувати ніхто не буде..." , - сказав Андрій Ільків.


Спілкувався з Андрієм Ільківим ведучий програми ARS-Proпозиція на UKRLIFE.TV Андрій Метльов.


Автор: UKRLIFE.TV
Виконавці: Андрій Ільків





Інші:

Музика без бар'єрів: у Запорізькій обласній філармонії дбають про доступність для всіх
ЗОРЯНА КУШПЛЕР: про смерть опери, культурне самозванство та надлюдські здібності Пласідо Домінго
«Я живу й працюю в Україні, бо це мій творчий дім», — Раду Поклітару
Сергій Леонтьєв: «Створювати красу навіть у темні часи»
«З дитинства не уявляв себе в іншій професії — тільки у музиці»
"Твори сучасних українських композиторів дуже резонують із сьогоденням" — Юлія Ткач
У новий сезон з новим керівником: що чекає на глядачів Сумського театру ім. Щепкіна
«Філармонія має бути привабливою та популярною, щоб сюди хотілося повертатися»
«Після нашої Перемоги ми отримаємо великий шанс на відродження нашої культури»
Танцівник-розвідник. Як балет допоміг вижити у Серебрянському лісі?
«Уявіть собі своє життя без музики. Можете? Ото ж бо!»
Саша Андрусик, агенція "Ухо": "Сьогодні ми живемо серед розмов, що обірвалися"
Володимир Козлов – зірка «Схід-Опери»
Від Братів Гадюкіних до Ллойда Вебера
Режисерка Оксана Дмітрієва: «У Європі дуже мало українського продукту, нам треба вигризати цю територію»
«Люди втомилися від знецінення. Їм потрібне світло в кінці тунелю»
Юрій Федоряка, директор Черкаської обласної філармонії
У чому суперсила українського фольклору? Ганна Гриніва в інтерв'ю із Захаром Давиденком
Оперна співачка Монастирська: Європейцям набридла війна в Україні, їм усе одно, чи віддамо ми Крим
Роман Григорів: «Я граю на груді металу, але мистецтво — перемагає»
"Білоус забрав із театру 23 вистави"
«Зараз у нас є одна мотивація на всіх – робити все для того, аби допомагати ЗСУ»
Директор Метрополітан-опера Пітер Ґелб : ”Я не хочу мати культурні зв’язки з убивцями. Тому я повністю припинив таку співпрацю”
Тарас Бережанський – зірка опери й захисник неба від дронів
Раду Поклітару: Собаку хореографією не мучу
Оксана Дика святкує день народження
Львівський органний зал - місце, де живе музика
Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
Від 86 виконавців до 17, як змінилася хорова капела «Орея»
Володимир Шейко, гендиректор Українського інституту - інтерв'ю
Поєднав сцену і зброю: оперний співак захищає небо Києва від шахедів
Магія скрипкового зізнання
Концерт "PrimaVera" в Одесі: запрошення на новий формат класичної музики (відео)
Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
      © 2008-2025 Music-review Ukraine